• صفحه اول / آخرین خبرها / دیدار با خانم ایزابلا کنوپاتکا عضو هیأت رئیسه و رئیس فدراسیون کانون‌های وکلای اروپا با یک میلیون وکیل تا ژوئن ۲۰۲۴
تیر-۰۳ ۱۴۰۳

دیدار با خانم ایزابلا کنوپاتکا عضو هیأت رئیسه و رئیس فدراسیون کانون‌های وکلای اروپا با یک میلیون وکیل تا ژوئن ۲۰۲۴

Catégories // آخرین خبرها // دیدارها // فعاليت‌ها

دیدار با خانم ایزابلا کنوپاتکا عضو هیأت رئیسه و رئیس فدراسیون کانون‌های وکلای اروپا با یک میلیون وکیل تا ژوئن ۲۰۲۴

جمعه اول تیرماه، مریم رجوی با خانم ایزابلا کنوپاتکا Izabela Konopacka عضو هیات رئیسه فدراسیون کانون وکلای اروپا و رئیس این فدراسیون ( ۲۰۲۴-۲۰۲۳) با بیش از یک میلیون عضو دیدار و گفتگو کرد. خانم کنوپاتکا در عین حال در لهستان معاون کانون وکلای شهر وروتسواف است.
خانم کنوپاتکا، ضمن تشکر از فرصت دیدار با خانم رجوی گفت: من به‌عنوان عضو هیأت رئیسه، فدراسیون کانون‌های وکلای اروپا را نمایندگی می‌کنم که ۲۲۰‌کانون و یک میلیون وکیل را شامل می‌شود. هدف اصلی ما حفاظت از حقوق‌بشر در اروپا و جهان است. البته مساله نقض حقوق‌بشر در ایران همیشه در قلب موضوعات مورد توجه ما بوده و هست. در آخرین اجلاس فدراسیون، بسیاری از اعضای ما اعلام کردند که آمادگی دارند به هر صورت ممکن برای حمایت از حقوق‌بشر مردم ایران اقدام کنند.
وی افزود: من حامی حقوق زنان هستم و تلاش‌های شما و نقشی که زنان در مقاومت شما ایفا می‌کنند را ستایش می‌کنم. این که مقاومت شما توسط زنان رهبری می‌شود یک پیام مهم برای زنان ایران است که زیر فشار رژیم زن ستیز حاکم قرار دارند. برنامه ده ماده‌یی شما برنامه بسیار مهم و پایه‌یی برای یک ایران دموکراتیک و تضمین آن است.
خانم رجوی با قدردانی از حمایت فدراسیون کانون‌های وکلای اروپا و رؤسای پیشین آن خانم دومینیک آتیاس و سارا چندلر گفت: آن‌ها در شرایط بسیار سخت از مقاومت ما حمایت کردند، موضوعی که هرگز مردم ایران فراموش نخواهند کرد. وی با اشاره به بحران‌های فزاینده رژیم و تاکید بر عزم و اراده مردم و مقاومت ایران برای سرنگونی این رژیم گفت درست در نقطه مقابل زن‌ستیزی آخوندها مقاومت ما بر پایه ارزش‌های انسانی و برابری است و این نه فقط یک شعار بلکه راهنمای عمل ماست. این رویکرد، نسلی از زنان و مردان رها را در مقاومت ایران تربیت کرده که رها از ایدئولوژی جنسیت و تبعیض با تمام قوا برای رهایی و برابری و آزادی مردم و میهن‌شان از هر نوع دیکتاتوری مبارزه می‌کنند.

ما را دنبال کنید

مریم رجوی

maryam rajavi

رئيس جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران برای دوران انتقال حاكميت به مردم ايران

[ادامه]