تیر-۰۸ ۱۴۰۳

دیدار مریم رجوی با ژنرال جیمز جونز مشاور پیشین امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا

Catégories // آخرین خبرها // دیدارها // فعاليت‌ها

دیدار مریم رجوی با ژنرال جیمز جونز مشاور پیشین امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا

روز چهارشنبه ۶‌تيرماه، مريم رجوی با ژنرال جيمز جونز، اولين مشاور امنيت ملی پرزيدنت باراک اوباما و فرمانده پيشين ناتو و خانم دايان جونز ديدار و گفتگو كرد.
در اين ديدار، مریم رجوی ضمن تشريح اوضاع انفجاری در داخل ايران گفت: خامنه‌ای تلاش می‌كند با جنگ‌افروزی در منطقه و سركوب شديد در داخل در مقابل قيام مردم سد ببندد اما مردم ايران تغيير می‌خواهند و به انتخابات قلابی رژيم كه قرار است روز جمعه برگزار شود توجهی نكرده و آن‌را قاطعانه تحريم می‌كنند. آن‌ها بارها اعلام كرده‌اند كه رای‌شان سرنگونی تماميت رژيم است. متاسفانه سياست مماشات اروپا و آمريكا سال‌هاست كه عملا در طرف رژيم و به‌عنوان عاملی در خدمت به تاخير انداختن سرنگونی آن عمل كرده است.
ژنرال جيمز جونز گفت: مماشات يک مساله جدی در سياست آمريكا و اروپاست. من در امور خاورميانه خيلی كار كرده‌ام و می‌دانم كه سياست مماشات كشورهای غربی چه تاثيرات مخربی در سياست كشورهای عربی داشته است. سياست مماشات وانمود می‌كند كه اين رژيم آلترناتيوی ندارد و چشم‌اندازی برای سرنگونی آن وجود ندارد. وی برای مقاومت ايران آرزوی موفقيت كرد و حضور آن را يک كمک بزرگ به صلح و آرامش در منطقه و جهان دانست.

ما را دنبال کنید

مریم رجوی

maryam rajavi

رئيس جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران برای دوران انتقال حاكميت به مردم ايران

[ادامه]