شهریور-۰۸ ۱۴۰۳

قتل فجیع محمد میرموسوی زیر شکنجه در لاهیجان

Catégories // آخرین خبرها // اطلاعیه‌ها // موضعگیری‌ها

قتل فجیع محمد میرموسوی زیر شکنجه در لاهیجان

خانم رجوی: رژیمی که همه باندهای آن در شکنجه و اعدام دست دارند باید
از جامعه جهانی طرد و سردمدارانش در برابر عدالت قرار گیرند
جنایت فجیع شکنجه و قتل محمد میرموسوی، جوان اهل لاهیجان توسط نیروی جنایتکار انتظامی، بار دیگر ماهیت پلید دیکتاتوری خون‌آشام حاکم بر ایران را بر ملا می‌کند.
دژخیمان محمد میرموسوی را پس از دستگیری به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده و سپس در حالی‌که حال او به شدت وخیم بوده وی را به حال خود رها و از معالجه او خودداری می‌کنند. به گفته شاهدان عینی آثار شکنجه و ضرب و شتم شدید بر پیکر او تکان دهنده است.
دستگاه‌های امنیتی و ارگان‌های سرکوبگر خانواده میرموسوی را زیر فشار گذاشته‌اند تا در مورد چگونگی جان باختن او هیچ خبری منتشر نکنند.
خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران در ارتباط با قتل دلخراش محمد میرموسوی زیر شکنجه گفت رژیم آخوندها حتی یک روز بدون سرکوب و شکنجه و اعدام دوام نمی آورد. اعدام ۱۲۶‌زندانی تنها در ماه مرداد و اعدام در ملأعام در شاهرود همزمان با روی کار آمدن رئیس جمهور جدید خامنه‌ای و معرفی کابینه او، هیچ تردیدی باقی نمی‌گذارد که همه باندهای رژیم در اعدام و شکنجه و سرکوب مسئولیت مستقیم دارند. وی عموم مدافعان حقوق‌بشر در سراسر جهان را به محکوم کردن این جنایت فراخواند و گفت رژیم اعدام و ترور باید از جامعه جهانی طرد شود و سردمداران آن در برابر عدالت قرار گیرند.
دبيرخانه شورای ملی مقاومت ايران
۸‌شهريور۱۴۰۳ (۲۹‌اوت ۲۰۲۴)

ما را دنبال کنید

مریم رجوی

maryam rajavi

رئيس جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران برای دوران انتقال حاكميت به مردم ايران

[ادامه]