مهر-۰۷ ۱۴۰۳

کنفرانس با حضور نمایندگان مجلس و شخصیت‌های برجسته آلمان

Catégories // آخرین خبرها // رخدادها // فعاليت‌ها

کنفرانس با حضور نمایندگان مجلس و شخصیت‌های برجسته آلمان

مریم رجوی: رژیم آخوندی ماشین اعدام و قتل‌عام در ایران و جنگ‌افروزی و تروریسم در خارج ایران است

نمایندگان محترم پارلمان، مهمانان گرامی!
دو ماه پیش در برلین هشتادمین سال قیام گروه رز سفید گرامی‌داشته شد. می‌خواهم جمله‌یی از اعلامیه‌های آنان را نقل کنم:
«هر روز که تعلل می‌کنید و در مقابل این ایجاد‌کنندگان جهنم مقاومت نمی‌کنید، گناهتان بیشتر می‌شود».
امروز ایجادکننده جهنم، فاشیسم دینی حاکم بر ایران است. رژیمی که ماشین اعدام و قتل‌عام در ایران و جنگ‌افروزی و تروریسم درخارج ایران است. متأسفانه جهان غرب در برابر آن تعلل می‌کند.

دو فریب بزرگ رژیم آخوندی

برای سالیان رژیم ایران با دو فریبکاری بزرگ، مماشات را تغذیه ‌کرده و سیاست اروپا و آمریکا را به گروگان گرفته است:
اول- القای این موضوع که دیکتاتوری دینی میانه‌رو می‌شود.
دوم- ترویج این دروغ که رژیم ایران هیچ آلترناتیو معتبری ندارد.
امروز کشورهای اروپایی و از جمله آلمان شروع کرده‌اند به دیدن این واقعیت که رژیم میانه‌رو نمی‌شود. با این حال با چشم‌بستن به ‌نقش مردم و مقاومت سازمان‌یافته آن‌ها با ریشه‌های عمیق در جامعه، این رژیم را به‌عنوان یک واقعیت قبول کرده‌اند.

محکوم‌ کردن صرفا لفظی رژیم و در عین‌حال نادیده گرفتن یا نفی مقاومت فایده‌یی ندارد.

از زمان روی کارآمدن رئیس‌جمهور جدید رژیم، بیش از ۱۸۰زندانی اعدام شده‌اند، شماری از زندانیان سیاسی از جمله در روزهای اخیر سه هوادار سازمان مجاهدین محکوم به اعدام شده‌اند.
در تیرماه، گزارشگر ویژه ملل متحد در یک گزارش ۶۶صفحه‌یی اعلام کرد: اعدام‌های گسترده در دهه ۶۰ از جمله قتل‌عام ۶۷ که اکثریت آن‌ها از مجاهدین بوده‌ند، مصداق بارز نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت بوده است. گزارش می‌افزاید جنایت علیه بشریت تا امروز ادامه دارد.
عکس‌العمل رژیم در برابر این گزارش، شیطان‌سازی و تهدید علیه گزارشگر بود. این‌که مخالفان اصلی رژیم، قربانی نسل‌کشی هستند، مطلقا برای آخوندهای حاکم قابل قبول نیست.

اقدامات رژیم علیه مردم و مقاومت ایران

در سال‌های اخیر مردم ایران در چندین قیام‌ خواستار سرنگونی‌ رژیم‌ شدند. در قیام سال ۱۳۹۸بیش از ۱۵۰۰نفر و در قیام سال ۱۴۰۱بیش از ۷۵۰نفر به قتل رسیدند.
رژیم در دو سال اخیر فشارهای ضدانسانی شدیدی روی گروه‌های کرد ایرانی در کردستان عراق وارد کرد، هم‌چنین به کشتار هموطنان بلوچ‌ ما دست زد.
بعد از قیام ۱۴۰۱ یک محاکمه نمایشی علیه سازمان مجاهدین و ۱۰۴تن از اعضای مقاومت به‌صورت غیابی به‌راه انداخت که این دادگاه هم‌چنان ادامه دارد.
دادگاه رسما اعلام کرده که جرم متهمین، بغی است که مجازات آن اعدام است. دادگاه هم‌چنین اعلام کرد که هرکس که در تظاهرات این گروه در خارج کشور هم شرکت کند، شامل همین ماده اتهامی است و باید به رژیم مسترد شود.
به موازات این دادگاه، رژیم درخارج کشور به حملات تروریستی علیه شورای ملی مقاومت روی آورد. از جمله حمله به دفاتر مقاومت در لندن، پاریس، برلین و استکهلم و سوء‌قصد به پروفسور آلخو ویدال کوادراس، نایب رئیس سابق پارلمان اروپا و حامی مقاومت ایران.
رژیم یک کارزار عظیم شیطان‌سازی علیه مقاومت با استفاده از ماموران خود با عناوین مختلف به‌راه انداخته است.
هدف آن‌ها ممانعت از حمایت جوانان از مقاومت در داخل و توجیه سیاست مماشات است. اداره حراست از قانون اساسی آلمان در ۲۵سال گذشته مستمرا فاش کرده است که تمرکز سرویس‌های اطلاعاتی رژیم ایران در آلمان و اروپا بر روی مجاهدین و شورای ملی مقاومت با هدف جمع‌آوری اطلاعات و شیطان‌سازی علیه آن‌هاست.
مماشات‌گران هر از گاهی نقض حقوق‌بشر در ایران را محکوم می‌کنند. اما به دقت مواظب‌اند که برای نرنجاندن رژیم از جایگزین دموکراتیک، شورای ملی مقاومت رژیم فاصله بگیرند.
مقام‌های رژیم فاش کردند که در مذاکره با دولت‌های مختلف اولین خواستشان اعمال فشار به مقاومت است.
این رویکرد رژیم را آن‌قدر جری کرده که سلطه مخربش را در ‌منطقه توسعه داده، پروژه بمب‌سازی اتمی را پیش برده و بنیادگرایی و تروریسم را در اروپا گسترش داده است. فعالیت‌های رژیم در آلمان تحت عنوان مرکز اسلامی یکی از این نمونه‌هاست.
اقدامات مستمر و تخریب‌کننده رژیم در منطقه، روی دیگر سکه مماشات و حذف اپوزیسیون از معادله ایران است.
دوستان عزیز!
مردم ایران خواهان آزادی و دموکراسی و یک جمهوری بر اساس جدایی دین و دولت و برابری زن و مرد ، خودمختاری ملیت‌ها و ایران بدون اعدام و شکنجه هستند. آن‌ها بی‌شک پیروز می‌شوند.
اجازه بدهید در پایان بر چهار اقدام فوق‌العاده ضروری تاکید کنم. این اقدامات هم خواست مردم ایران و هم لازمه صلح و امنیت در اروپاست:
– نامگذاری تروریستی سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات و تعطیل مراکز رسمی و غیر رسمی رژیم و اخراج مزدوران آن‌ها
– حسابرسی از مقامات رژیم به‌خاطر ارتکاب نسل‌کشی
– به کارانداختن بند ماشه در قطعنامه ۲۲۳۱شورای امنیت ملل متحد و فعال کردن قطعنامه‌های قبلی شورا علیه پروژه‌های اتمی رژیم
– به‌رسمیت شناختن مبارزه جوانان ایران و کانون‌های شورشی علیه سپاه پاسداران برای سرنگونی رژیم آخوندها.

ما را دنبال کنید

مریم رجوی

maryam rajavi

رئيس جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران برای دوران انتقال حاكميت به مردم ايران

[ادامه]